Foreningen udsender jævnligt nyhedsmails, men kun når det er relevant. Antallet af nyhedsmails har hidtil ligget på 4-10 mails om året. Nyhedsmails udsendes f.eks. ved indkaldelse til generalforsamling, eller hvis der er høringer i kommunen, som har relevans for vores beboere.

Vi opfordrer alle vores beboere til at tilmelde sig grundejerforeningens nyhedsmails.

Tilmelding af nyhedsmail:

Foreningens nyhedsmails er forbeholdt G/F Damgårdens medlemmer. Derfor er det som udgangspunkt kun muligt at tilmelde ejendomme i foreningen til nyhedsmail-listen.
Typisk opdaterer vi også mail listerne ved den årlige generalforsamling i marts måned.

Udfyld denne formular (Tilmeld nyhedsmail) og indsend anmodningen, hvorefter bestyrelsen vil validere, at mail adressen tilhører den anførte ejendom.

Husk at angive korrekt email samt adresse i foreningen og desuden angive en årsag i kommentar feltet.
Hvis man mener at have brug for nyhedsmailen, selvom man ikke har adresse i foreningen, så kan man anføre årsagen i kommentarfeltet, hvorefter bestyrelsen vil tage stilling til forespørgslen (f.eks. hvis man har købt hus, men endnu ikke er flyttet ind - en sådan forespørgsel vil evt. blive valideret med den nuværende ejer).

Afmelding af nyhedsmail:
Såfremt man ønsker at framelde sig nyhedsmailen udfylder man  denne formular (Afmeld nyhedsmail) og indsender anmodningen, hvorefter bestyrelsen vil fjerne den pågældende email adresse fra nyhedsmail-listen.
Husk at angive korrekt email samt adresse i foreningen.

Det er også muligt at svare på en modtaget nyhedsmail, at man ikke længere ønsker at modtage nyhedsmails. Bestyrelsen vil derefter fjerne email adressen fra nyhedsmail-listen